Sunday, February 7, 2016

Royal Rumble 2016'nın #EnGüzel7Anı

7 - Büyük bir geri dönüş yok!

WWE'nin sonki postları ve tweetlerine göre açıkçası, bu yılki Royal Rumble'da Stone Cold - Goldberg gibi büyük isimler bekledim. Biliyorsunuz ki bu yılki Wrestlemania Houston, Teksas'da gerçekleşecek. Bu da Stone Cold'un evi demek. Bu yılki Royal Rumble daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi birçok isim sakat. Bir şekilde stadyumu doldurmaları lazım. Bunu da Austin ile Triple H'i karşı karşıya getirerek veya Goldberg ile Brock Lesnar'ı karşı karşıya getirerek stadyumu doldurabilirler. Bir de AT&T stadyumu dünyanın en büyük stadyumu diye biliyorum. Cesaro, Cena, Rollins, Sting, Orton gibi isimler yokken bir şekilde iyi bir şekidle doldurmları lazım. Aslında Goldberg'ün Royal Rumble maçında olacağını ve Lesnar'la Wrestlemania rematch'i tekrardan yaparlar diye düşündüm. Ve bu da Wrestlemania'nın ana maçı olurdu. Bu maçlar olursa biletler satar. Ama bunlar olmazsa nasıl koltuklar dolar bilmiyorum. Bunu da haliyle zaman gösterecek

6- Sami Zayn

Büyük geri dönüşlerden bahsederken, Sami Zayn şimdi ana kadroda mı yer alacak? John Cena ile US Open Challenge maçında Sami Zayn sakatlanmıştı hatırlayacağınız üzere. Ve uzun bir süre ringten uzak kaldı. Biliyoruz ki geçen haftalarda Zayn, ringlere geri döndü NXT canlı şovları ve televizyon kayıtlarında da yer almaya başladı. Tekrardan WWE'nin ana kadrosunda görmek hoş oldu. Sizce, ana kadroya çağrıldı mı yoksa sadece bir kereliğine mi gerçekleşti? Bence ana kadroya çağrıldı. Çünkü giriş videosu ve her şeyi hazırdı. Orijinaldi ve NXT logosu yoktu. Görünüşe göre RAW'da ve Smackdown şovlarında Sami Zayn ve Kevin Owens rekabeti sürecekmiş gibi duruyor. Konuşulacak bir başka konu ise Zayn'in NXT kemer maçı. 2. defa NXT Şampiyonu olmak istiyordu. Bunu WWE bir şekilde ayarlar gibi görüyorum. Bunu bugünkü RAW şovunda göreceğiz gibi görünüyor. Tekrardan hoş geldin, Sami!

5- Kalisto Yeni US Şampiyonu

İşte bu! Tebrikler Kalisto. Royal Rumble'daki beklentimi kırdı sonunda WWE ve yeni US şampiyonumuz oldu. Sadece keşke olmasaydı diyeceğim bir şey varsa "Yoshi Tonic" hareketiydi. Keşke olsaydı dedim ve tam olurdu. Hareketin estetiği çok iyidir ve görmeyi sevdiğim bir harekettir. Her neyse, Kalisto'nun gerçekten yeteneği var ve hareketleri çokça olan yıldız. Şampiyon olmayı hak ediyordu. Sanki bugün Samuray Del Sol görünüşünü andırdı. Acaba Kalisto yavaştan yavaştan değişecek mi?

4- Last Man Standing Maçı

Görünüşe göre inanılmaz bir maçtı. Maçın zamanlaması ve hissiyatı tam oturmuştu. Normalde bu tür maçı sevmem.  Genelde hep aynı monotonlukla ilerleyen bir maçtı. Zamana oynar ve şovun zamanını çalar diye düşünüyordum ki bugün fikrim değişti. Dean Ambrose ve Kevin Owens bu maçın adamıymış. "Bu inanılmaz" tezahüratını hak ettiler. E, tabi ki extreme rules kalitesi de girince maçın tadından yenmedi. Bu maç günün en iyi tartışılmadan ikinci maçıydı. Tebrikler Ambrose!

3 - Becky kaybeder, Sasha döner

Bugün bir kez daha anladık ki Charlotte iyi bir kötü karakter olmayı hak eden bir Diva. NXT'de olduğu gibi güçlü, atletik ve karizması olan birisi. Sadece bana göre eksisi olduğu taraf babasının işe karışması. Bu heel olma işini kendi başına da kaldırabilir potansiyalde. Kendisinin de dediği gibi "Eğer yapacaksan, becerinle/doğalığınla yap."Babasını o halde görmek garip. Bugün farklıydı. Taraftarlar gerçekten Becky'nin yanında olduğunu belli ettiler ve hiç beklemiyordum. Becky için tezahürat ettiler. Açıkçası tek olduğunu düşünmüştüm. Charlotte'tan çok onun yanındaydılar. Bay Flair sağ olsun, hileyle bir kez daha Charlotte Becky'i yenmiş oldu. Tabi buna karşı değilim. Daha doğrusu hileyle olan yenmelere. Ancak "The Lass-Kicker"ın zamanı gelmedi mi? Geldi. Charlotte gibi onun da hakkı var. Ama tabi Paige haklıydı. O babasının yani Nature Boy'un küçük kızı. Bir gün Becky'nin de kazanacağını düşünüyorum, olmalı!

Ve "The Boss" geri döndü. Son Aralık gününde Sasha Banks sakatlanmıştı. 2016'da ilk görüşümüz oldu kendilerini. Sasha Banks'in zamanı olacak ve Sasha için push vakti. Wrestlemania sezonuna kadar bu çekişme devam edecekir. Sasha, Becky'e saldırdığı zaman , Bayley'nin gelip kurtaracağını düşünmüştüm ve Bayley'nin debutu gerçekleşecekti. Ancak olmadı. Daha sonra Sasha ve Charlotte göz göze geldiğinde takım olarak BFF geri döndü zannettim. Görünüşe göre o da olmadı. Sasha yapması gerekeni yaptı. Bu da Team B.A.D.'in bitişi mi oluyor? Sasha'ya bakarsak evet. Bu da ilk bireysel feudu olacak. Tekrardan hoş geldin Sasha! Artık kemeri eve getir.

2- Yeni WWE World Heavyweight Şampiyonu

Aman tanrım! WWE sonunda iddiayı kırdı ve yeni şampiyonumuz oldu. Ve Roman artık WWE şampiyonu değil. ""Yes! Yes! Yes! Yes! Yes!"" Dean'nin yenmesini tercih ederdim ancak önemli değildi. Roman kaybetti.

Evet, ciddileşirsek, Royal Rumble için bütün spoiler verecek internet sayfalarını kapattım. Bu yüzden de Triple H'in yendiğini bilmiyordum. Ve bunun da geleceği tahmin etmedim. Bu haberi 1 hafta önce okudum ancak aklıma bile gelmedi. Creative ekibi tebrik ederik laneti çözdüğü için. Bu Royal Rumble en iyi rumble maçıydı diyebilirim 3 yıl içindeki hatta daha fazla. Maçı izlerken gerçekten eğlendim. Roman geri geldiğinde maça gerçekten WWE Network'ü kapatmak istedim. Roman yenseydi spoiler yenmiş olacaktı. Ki ben de geri döneceğini tahmin etmiştim. Daha sonra da aklıma geçen seneki "Cancel the network" akımı geldi. Daha doğrusu olayı. Şansa bu yıl WWE fanlarını kaybetmedi hatta arttırdı. Ve neden?

1- Hoş geldin AJ Styles

Bu anın gelmesini çok bekledik. Ve sonunda oldu. Ancak rumble maçında da bu kadar erken beklemiyorduk. 3. kişiydi katılanlarda. Gerçekten mi? En erken 19'a koysandın ne olurdu? Ama ne fark eder ki? Şimdi WWE'de. Bakarsak Owens ve Styles çekişmesi olacak. Bu da baya iyi bir maç izletir bize. Şimdi ben olsam herkesi AJ'in karşısına koyardım. Triple H, Owens, Ziggler kim düşünürseniz. Çünkü hak ediyor. Sadece Roman'a karşı iyi gözükmedi. Styles Clash'i gerçekleştiremedi. Ama genele bakarsak mid-card yıldızı olarak yer alacak sanki. Rumble maçında ise çok fazla atılma kalkışımında bulundular. Ve bu da onu low-card yıldızı yaptı. Neyse ki, artık WWE'de uçmaya hazır. WWE ailesine hoş geldin!


Bitirirsek, yakın bir zamanda bu kadar iyi bir rumble maçı beklemiyorum. Çünkü AJ'in yeri her zaman farklı olacak her fan için. Şimdi ise yapmamız gereken RAW'ı beklemek. Şimdi ne olacak? 1 durak sonra Wrestlemania.

Not: 9/10

Bu yazı 25 Ocak'ta yazılmıştır.

No comments:

Post a Comment