Tuesday, August 29, 2017

KELEBEK KEMERDEN NERELERE GELDİK

@ Cageside Seats

     "Diva terimi yok artık. Kadın güreşi var." 32 farklı kadın güreşçinin katıldığı Mae Young Classic 28 Ağustos tarihinde sezon prömiyerini başlattı. 13 farklı ülkenin katıldığı turnuvada sizce kim ödülün sahibi olacak?


İlk round maçlarını dün WWE Network yayınlamış oldu. Bence her hafta beklemektense bir round serisini kolaylıkla bitirmiş olduk. Tabi bu durumun eksisi de var ama bütün yıldızların maçlarını da bir günde görmüş olduk. Facebook'tan gelenlerin haberi olacaktır ama burada da söyleyeyim bu yazının sonrası spoiler içerir. 

Tahmin ettiğim bir şekilde ilk roundun sonuçlarını izledik. Hem keyifliydi hem de beklediğim tadı alamadım. Cruiserweight'e nazaran eksiklik hissettim. Hem istediğim şeyi izliyorum hem de bir şeyde eksiklikler var diyorum. Tam olarak neyin eksik olduğunu bulmaya çalışıyorum ancak aklıma ilk şu geliyor: "Daha fazla Lucha stili gerekiyordu." Neden sadece Princesa Sugehit'le yetinmiş olduk bilemedim. Bir de gözüm nedense daha fazla bildiğimiz yıldız aradı. Kim gibi Angelina Love, Velvet Sky gibi. Tabi Angelina GFW Impact'ten dolayı gelemezdi ancak WWE teklifini daha önceden götürseydi bir şekilde gelebilirdi. Veya Ivellise'e ne demeli? Tough Enough'tan sonra bu yükselişinin ardından tekrardan bu turnuvada görmek keyifli olabilirdi. Temel iki neden buydu aslında. Gelelim ilk round sonuçlarının sonuçlarına: Princesa Sugehit, Serena Deeb, Shayna Baszler, Abbey Laith, Mercedes Martinez, Rachel Evers, Rhea Ripley, Mia Yim, Toni Storm, Dakota Kai, Bianca Belair, Piper Niven, Candice LeRae, Lacey Evans, Nicole Savoy, Kairi Sane. 

Bu listede bence eksik kalan; Jazzy Gabert, Marti Belle, Santana Garrett ve Tessa Blanchard. Bir şekilde bu 4 kişinin çıkması gerekiyordu. Belki bir başkasıyla eşleşerek belki de rakibini yenerek. İlk turda gözüme çarpanlar veya farklı bir deyişle favorilerim ise şöyle; Shayna Baszler, Mia Yim, Toni Storm, Bianca Belair ve Kairi Sane. 

Final'de görmek istediğim ikili ise "Toni Storm vs. Kairi Sane". Ancak bu listeye baktığımızda anca yarı finalde görebiliyoruz ikilimizi. Finalde bu ikili karşılaşsa bence bize keyifli zaman yaşatırlardı. İkisi de enerjik, atletik, high-flyer olmaya yatkın ve ikisinin de kendisine özel bir stili var. Yarı finalde bile görsem benim için tadımdan yenmez. Bana göre WWE'nin grafik tablosuna baktığımız zaman Shayna Baszler ve Kairi/Toni karşı karşıya gelecek. Hatta ikinci round'da Mia Yim ve Shayna Baszler  erken final yapıyor da diyebiliriz. WWE her ne istiyorsa bilmiyorum ama popüler olan yıldızları erken elettirme isteği var. Bu bana göre yanlış bir strateji. Önemli yıldızların çıkmasını isterdim. Bir de şöyle bir durum var ki Cruiserweight turnuvası inanılmaz bir turnuvaydı ancak benim için final fiyasko geçti. Bu durum inşallah bu turnuvada da gerçekleşmez.  

Bazı yıldızların elenmesine karşın turnuvamız devam etmekte. İkinci round geldiğinde sizce kimler çıkacak?

No comments:

Post a Comment