Tuesday, January 20, 2015

Awesome Kong geri döndü! (TR)

source: http://dailywrestlingnews.com/wp-content/uploads/2015/01/awesome-kong-makes-her-return-to-620x350.jpg


Awesome Kong'un geri dönüşü 1 yıla yakın bence en şok edici anlardan biriydi. Geri dönmesini beklemiyordum Impact Wrestling'e. Maçlarını severek izliyorum. 10 yıla yakın en iyi divalardan biri diyebilirim. Yetenekli, tekniğe sahip ve güreşe yatkın birisi. Güreş için önemli güreşçilerden birisi.

Doğumu yaptıktan sonra, üzüldüm. 10 aydan sonrasında çocuğunu kaybetti. Buna dayanarak da geri döneceğini ve güreşeciğini düşünmemiştim. Daha doğrusu bu benim kararım. Bir daha WWE'de şansı bile olabileceğini de düşünmedim. (Tabi inşallah geri gelir WWE'ye). Kharma ve Bella Twins maçını görmek istiyorum şahsen. Aslında tam geri dönüş zamanıydı TNA'ye gelmeseydi. Nikki Bella şampiyon ve Kharma'nın Royal Rumble'da süpriz bir dönüş yaptığını düşünün. Bir daha Bella Twin'ler şampiyon olur mu bilemem. Ve bu hikaye böyle devam ederdi. Ama TNA'ye döndü ve en az 5 yıl orada devam edecek. Bu da demek oluyor ki 5 yıl Kharma'yı WWE'de göremeyeceğiz. En azından güreşe geri dönmesi yeter.

Peki Awesome Kong hakkında niye bu kadar olumsuz düşündüm?


source: http://www.wrestlingrevealed.com/images/entities/awesome-kong.jpg


Kia Stevens'a bakın! Düşük yaptıktan sonra faza kilo verdi. Böyle olduktan sonra Kharma/Awesome Kong ifadesini veremeyecekti. Ya da bana öyle geldi. Eğer o halde gelseydi başka bir karakter oluşumuyla geri gelecekti.

Bana kalırsa keşke tekrardan o kiloya geri dönmeseydi. Sağlık önce gelir. Hayatını sürdürmesi eskisi gibi zor olacak. Onun kararı ya da yapısı. Kia Stevens, yani Kharma/Awesome Kong, en güçlü güreşçilerden/kadınlardan biri güreş tarihinde. Çok önemli rakiplerden biri. Gerçekten seviyorum onu. 

Şimdi ne olacak? Havok'la olan mücadesi aslında çok da büyük bir maç değil. Beth Phoenix'le karşılaşmıyor. Havok'u pek tanımıyorum ama hareketlerii haraketi satması pek güzel değil. Hareketi satamıyor. Bu yüzden rüya maçı değil bana kalırsa. Ama herkesin beklediği gibi benim de beklediğim bir maç. O maç için heyecanlanıyorum diyebilirim. Hile olmazsa Kong yener gibi. Bu mücadele/hikaye bittikten sonra Beautiful People'la karşılaşabilir Kong.

TEKRARDAN HOŞGELDİN AWESOME KONG


source: http://s1.dmcdn.net/IiHQf/x240-ICF.jpg




No comments:

Post a Comment