Thursday, January 29, 2015

#cancelwwenetwork (TR)

source: http://www.wwe.com/f/styles/ep_trending/public/section/thumb/2014/02/20140102_EPLIGHT_Network_Announcement_nodate_C.jpg

#cancelwwenetwork Royal Rumble şovunun ardından Twitter'da en çok kullanılan hashtag oldu. Peki neden oldu?

2 yıldan beri Royal Rumble şovu gülünç sonuçlara sahip görüp görebileceğimiz. Geçen yılki Batista ve şimdi Roman Reigns. Geçen yıl Batista'yla son ikiye kalan Reigns'i kazanması için dua ederken şimdi geçen yılki Batista oldu. Geçen yılki Roman ise şimdiki Rusev oldu. Roman'sın kazanmasını istemedik. WWE tekrardan aynı hatayı yaptı. Şimdi biz salak mı oluyoruz? Yoksa onlar mı salak? Ben bile WWE Network'ü iptal etmeyi düşündüm. Ama bu sonuç değil ve yapamadım. Sanki herkes mi iptal edecek ya da WWE değişecek mi? Bir şey içimde yapma dedi. Ama benim dışında birçok kişi iptal etti. Twitter'da insanlar iptal ettiklerini açıkladı ve bunu resimle kanıtladı.

Amerika'da trend topic olurken

30-man güreşçi maçının sonucunun ardından, taraftarlar hem Amerika'da ve Dünya çapında trend topic yaptı. Ve topic 1.sırada yer aldı.

Dipnot: Batista ve Roman Reigns'i normalde severim. Batista Evolution'ın bir parçasıyken, Rey'le takımken ve belki de karıyerinin en önemli noktasında Dünya şampiyonluğunu kazanırken. Belki de çoğumuz onun yanındaydık. İlham alırım. Roman'a gelirsek ise aklıma ilk gelen ve sizinde Shield'dır. Grup o kadar güçlüydü ki her şeyi onlar için design edilmişti sanki. Yeni Evolution'la olan mücadeleri ve Wyatt'la olan inanılmazdı. Günü alıp götüren maçlardı. Ama KAZANMAYI HAKETMEDİLER. 

Ve ayrıyetten WWE'nin bizi oyun yerine koymasına karşıyım. The Rock gözüktüğünde bile Roman'sı alkışlamak yeterli bile olmadı. Sevemedik. Islıklanmamaya da yeterli olmadı. Sonra insanlar Twitter'da Curtis Axel yenmeliydi hakkında tweetler atıldı. Rusev bile olabilirdi. Ve Axel elenmedi Rumble maçından.

Ve 2 gün önce WWE 1 milyon network'te takip edildiği için kutlama mesajı attı. Ancak bu çok gariptir. Bir gün öncesinde insanlar network'ünü iptal ederken şimdi kutlama mesajı gönderiyorlar 1 milyona ulaştıkları için. Oh, ilginç!

Son olarak, WWE hala bu tür saçma oyunlar yapmaya devam edecektir. Kendi düzenledikleri oyunla bir şeye devam edeceklerini zannediyorlar. Acaba Ziggler ve Bryan ayrılsa ne komik olurdu diye düşünmedim değil geçen yılki Punk vakasından sonra. Onların yerinde olsaydım ne yapardım bilmiyorum. 

Herkesin dediği gibi bence de Ziggler'ın Abrose'un ve Wyatt'ın kazanması lazımdı bu seneki Royal Rumble'ı. Başka söyleyeceğim bir şey kaldı mı bilmiyorum bu konu hakkında. Üzücü, hiçbir şey değişmeyecek!

EfeRey


  

No comments:

Post a Comment