Sunday, March 29, 2015

#WM31: INTERCONTINENTAL CHAMPIONSHIP LADDER MATCH

WADE BARRETT(c) vs. R-TRUTH vs.  DEAN AMBROSE vs. LUKE HARPER vs. DOLPH ZIGGLER vs. STARDUST vs. DANIEL BRYAN


TR
WWE bu yıl merdiven maçı koymakla en iyi kararlarından birini vermiş bulunmakta bana göre. Hatta bu Money In The Bank maçı olmalıydı. MITB ppvsu hala neden var bilmiyorum. En önemli şovunda göstermeleri en iyi ihtimal. Elimination Chamber'ı kaldırmalarını bir nevi anlarım. Ancak Money In The Banki eski zamanlarına geri getirmeliler. Zaten tek ana kemer var artık. Bu yıl ikinci maçı ne yapacaklar bilmiyorum belki de Intercontinental ya da US şampiyonluğunu alma maçı olabilir. Bir düşük ihtimal. Wrestlemania bu maçı hak ediyor ve 10 kişilik bile olabilir eskisi gibi.
Bu maça gelirsek eğer (MITB geri dönüş sinyali olabilir seneye) en zor tahmin ettiğim ve WWE'nin ne yapacağını bilmiyorum. İçimden tabiki de, herkesin ki, gibi Daniel Bryan, Dolph Ziggler veya Dean Ambrose kazanmalı. Stardust'ın ve R-Truth'un ne işi var bu maçta bilmiyorum. Stardust'ın durumunu Andre The Giant maçında da bahsetmiştim. Cody Rhodes olsa kabul ederim. Abisinin WWE'de aktif olarak çalışmadığı sürece. R-Truth ise son RAW'lardaki yaptığı hareketler sanki çizgi-film izliyormuşum gibi hissettiriyordu. WWE bu kadar düşmemeliydi. Little Jimmy olayı bile daha iyiydi. Kemerin kim de olduğu dünya gündemi haline getirdiler. Çalma mı demeliyim ödünç mü çok uzattılar. Ve en önemlisi de karakterlerini bozdu bence. Karizmaları da az da olsa etkilendi.
Bu yılki Wrestlemania'da en beklediğim maçlardan biri bu diyebilirim. Heyecan olacağı kesin ve merdiven maçlarını severim zaten. Kim yensin diye soruyorsanız Dean Ambrose'un zamanı artık. Dediğim gibi WWE'nin ne yapacağı bilinmez!

Maçın nasıl olacağını düşünmek? 
7/10


No comments:

Post a Comment