Sunday, March 29, 2015

#WM31: THE VIGILANTE VS. THE GAME

STING vs. TRIPLE H


TR
Oh Sting, her zaman neden WWE'de değildin en iyi zamanlarında dedim. Sonunda geçen yılki Survivor Series PPV'sunda bu soruya artık cevap aramadım. Çünkü Sting artık WWE'deydi. Ancak "biraz" geç oldu. 2008-2009 zamanlarında bile olsaydı buna muhteşem diyebilirdim. 2008'deki Sting ve 2008'deki Triple H. Bu soruya cevap ararken nedense istemsiz olarak hayır bu olmamalı diyorum. Çünkü bu Sting vs. Triple H maçı zaten olmuş olmalıydı bu zamana kadar WWE'de. Ancak TNA olmayı tercih etti. Sebebi onda. 2015'in Wrestlemania'sı tarihindeki en önemli maçlarından birini ağırlayacak. Bunun sonucunu bugün öğreneceğiz.
WWE'ye geldiğinde Sting geçen yıl, TNA'deki son halini hatırlayınca pişman olmuştum. Çünkü o "attire" tarzıyla gelmemliydi. Çünkü o turkuaz rengi ve pembe renkleri yakışmamıştı. Ve o 90'lardaki Sting'i çok aratıyordu. Bilek kısmını görünce "Acaba o pantalon mu?" demeye başladım. Çünkü o eski Sting tarzı değildi. Ancak WWE'ye geldikten sonra eski tarzıyla geldi. Bu yine de eski Sting hala içinde var olduğunu gördüm. Bakalım WWE'deki ilk ve belki de son maçını nasıl karşılayacak? Triple H birkaç yıldan beri yenilmeye mahkum oldu Wrestlemania'da. Bu yılda öyle olacak gibi görünüyor. Maça 8 vermemin sebebi ise gerçekten bu maçta bir şey hissedeceğim gibi geliyor. Bu maç beni yanıltmayacak. Sting ise ilk maçını kaybetmez!


Maçın nasıl olacağını düşünmek? 
8/10


No comments:

Post a Comment