Saturday, March 28, 2015

#WM31: THE VIPER VS. FUTURE

RANDY ORTON vs. SETH ROLLINS



TR
Wrestlemania 31'de beklentimin en düşük olacağı maç. Sıradan bir tekli bir maç. Bir şart (stipulation) olması lazımdı diye düşünüyorum. "The Viper" Randy Orton ve Seth Rollins maçı her hafta RAW'da gördüğümüz maçlardan bir tanesi. WWE şaşırtmazsa Randy'e kazandırır. Ama Seth Rollins'in kazanmasını isterim. Belki Seth Rollins high-fly hareketlerini göstererek maça heyecan katacaktır. Bu maçı ise Wrestlemania 27'deki Orton vs. Punk maçına benzetiyorum. Maç eklensin diye maç koyulmuş. Maçı uzatabileceği kadar uzatacaklardır 4 saati doldurmak için. Ve bence Wrestlemania gibi bir şovda 10'dan (10 ve fazlası) fazla maç olması lazım. Bir maçı uzatarak kaliteyi de düşürebileceklerinden korkuyorum. Çünkü Wrestlemania sıkmamalı. Randy'nin bir başkasıyla ve Seth Rollins'in de bir başka birisiyle karşılaşmasını dilerdim. Ancak Randy Orton'ın sakatlandığı senaryo Wrestlemania'ya kadar uzadı. Ancak bir heyecandır ki Seth Rollins'in bugün WWE Heavyweight şampiyonluk maçından sonra çantasını kullanmasını bekliyorum. Hatta çok iyi bir ve Roman-Brock arasından hemen bitecek bir maç değil. Ağır bir maçtan sonra çantasını kullanmak için ideal bir zaman Seth'e. J&J Security'nin de maça dahil olacaklarını düşünüyorum. Ama sonucu fark ettirmez gibi görüyorum. Bana göre yüzde 50 50 gibi bir durum var. Ama WWE oyunu Randy'den kullanır. İnşallah şaşırtır beni.


Maçın nasıl olacağını düşünmek? 
6/10


No comments:

Post a Comment