Sunday, March 29, 2015

#WM31: TAKER vs. WYATT

THE UNDERTAKER vs. BRAY WYATT


TR
Geçen yıl serinin bitişini izlemiştik. Bu yıl ise ilk defa serisiz bir maça çıkacak The Undertaker. Çok buruk bir durum. 21 yıl hiç yenilmeden devam etti Dead Man. Ancak bu yıl bu iş değişti malesef. Geçen yıl Brock Lesnar'a yenilen The Undertaker bu yıl Bray Wyatt ile karşılaşacak. Bu maçı birkaç yıl önce görmektim açıkçası. Gerçi Bray Wyatt ne asıl olurdu bilemem de şimdiki Bray Wyatt ile eski Undertaker'dan tadından yenmezdi. Muhteşem kelimesi yetersiz kalırdı. Son yıllarda ölümden geri dönen bir izlenimi olan(maç sonlarında) Taker, bu yıl ne ile karşılaşacağız bilmiyorum. Açıkçası kendisini yıllardan beri beklediğim "Dead Man Walking" ile motoruyla gelmesi. Hali yerinde bence. Dead Man'in öldüğü geçen yıl ve bu yıl o kimliği ile dönmesi çok iyi olur. Yüzde 10 ihtimal veriyorum. Ancak böyle göremeyeceğiz. Bray'in ise Wyatt Family'nin bir günde dağılması saçma. Ayrı yönlere gitti denildi ama senaryo etkili olmadı. Bray ve Luke'un az da olsa takım gibi gösterdiler Royal Rumble'da Erick'i düşman yaptılar. Ne yaptıklarını anlamak güç. Luke ve Erick, Bray'e saldırsalardı daha mantıklı olurdu. Her yıl geçince de Undertaker'ın maçtaki performansı giderek düşüyor benim için. Sonuçta yılda bir kere bile çıksa yaş onun için sorun oluyor ve vücudu kaldırmıyor. İstemeyerek de olsa Bray'in kazanacağını düşünüyorum. Ve "The New Face of The Fear" olacağı gibi görünüyor. Böyle bir sıfatını alması saçma. Taker'ın yerini doldurmasını geçtim, yakıştıramadım.  


Maçın nasıl olacağını düşünmek? 
6/10


No comments:

Post a Comment