Monday, January 30, 2017

4 KÖŞE KRİTİĞİ | ROYAL RUMBLE 2017

En son zamanların en iyi Rumble'ı olabilecekken hüsranla bitmesi... Bu söz bütün yazılacak olan şeylerin özeti olacak. 


@WWE


Farkında mıyız bilmiyorum ama bir süredir WWE çok da kötü değildi. Olaylarla bizi şaşırtıyordu. Hem iyi anlamda hem de kötü anlamda. Ama daha çok iyi taraf baskın çıkıyordu. Dün de güzel bir NXT'yle kapatmıştık defteri. Ama bugün? Saat 01.00'ı gösterdiğinde (TR Saati) aslında her şey güzel başlamıştı. Herkes heyecanlıydı günün başlamasına ama günün sonunda bilmem kaç 500 binlik seyirci Alamodome stadı bunu hak etmedi ve izleyenler de dahil olmak üzere. Royal Rumble, Wrestlemania yolcusunun başlangıcı. Royal Rumble'da bunu mu hak ettik? Yılın ilk PPV'sunda bu sonucu görmek? Sanki birkaç yıl geriye gitmişiz gibi hissediyorum... Normalde hislerimi bu tarz şeylerde göstermemeye çalışırım ama bu olmadı, olmamalıydı. 


@WWE
@WWE


Kick-off'la güne başladık. Çok da fena sayılmazdı. İlk Smackdown'ın kadın yıldızlarıyla başladık. Açıkçası kick-off maçları üzerinde çalışmalıyım. Smackdown'ın gülen tarafı Becky, Nikki ve Naomi üçlüsü oldu. Bu da aslında Elimination Chamber'a hazırlayan bir maçta oldu diyebilirim. "Alexa vs. Naomi" maçının alt yapısı hazırlanıyor. Sadece maçtaki bir kötü dürtü uyandıran şey ise Mickie James oldu. Eski günlerini hatırlatıyor ve ve yeni bir müzik belki remixli hali ve yeni bir kıyafet çözüm olabilir. İkinci maçımız takım maçıydı. Evet beklediğim bir sonuç değildi. Bana kalırsa Wrestlemania için doğru bir karar olduğunu düşünmüyorum. Büyük ihtimalle yeni oluşan takımın (Sheamus ve Cesaro) ayrılış zamanını izleyeceğiz. Biraz erken oldu ve oturmaya başlarken bence yanlış bir zamanlamaydı. Son kick-off maçında ise Nia Jax, Sasha'yı mağlup etti. Beklediğim bir sonuçtu. Büyük ihtimalle bu feud Fastlane'e kadar uzar diye düşünüyorum. Çünkü şu an bence ne yapacaklarını kestiremiyoruz. Wrestlemania'ya doğru kesinleşir tabi ama şu anki RAW'ın kadın yıldızlarından memnun değilim. Daha doğrusu yaratıldığı senaryodan.


@WWE
CHARLOTTE(c) | BAYLEY Ana karttaki ilk maçımız Charlotte ve Bayley arasında gerçekleşti. Charlotte'ın PPV'lardaki yenilmezlik serisi devam etti. 16-kez PPV'larda yenilmiyor. Bu da ilk kez birisi bu kadar sayıya ulaşmış oldu. Maç bence beklediğimin altında geçti. Tek bir hareket vardı önemli olan o da Charlotte'ın Bayley'e yaptığı son hareketi olan finisherıydı. Tebrikler Ric'in gururu Charlotte.







@WWE




OWENS(c) | REIGNS İkinci maçımız ise tekrar kırmızı taraftan geliyor. Ve Universal Şampiyonluk kemeri bir kez daha Kevin Owens'in oluyor. Daha doğrusu kazanan taraf. Roman'ın kazanacağı anda Braun Strowman'ın gelmesi açıkçası şaşırttı. Beklemiyordum. Maçın içeriğine bakarsak bence gayet iyi bir maçtı. Ama Kevin'in rakibi Roman olmamalıydı daha önceden de dediğim gibi.








@WWE




Bence günün en iyi ikinci maçı olan Rich Swann ve Neville ikilisinden geldi. Güne enerji getiren ve istediğimiz o ritmi tekrardan Cruiserweight tarafıyla bulduk. Ancak o ritme Rich yetişemedi ve yeni şampiyonumuz Neville oldu. Bence her iki yıldızı da alkışlamalıyız.









@WWE



Ve 16.kez WWE Şampiyonu olan John Cena'nın maçına geldi. Ne desem az. Bitirici hareketler yarıştı ve kazanan şaşırtmayan John Cena oldu. Tabi bu zamana kadar kemerin AJ'de olması bile şaşırttı. Ama John Cena'nın Ric Flair'in rekoruna oynaması bilmiyorum. Hem bugüne yakıştıramadım hem de olmadı gibi be. AJ'in kaybetmesi. Tamam, rekorlar kırılmak içindir ama John Cena'nın en hak etmediği zamanda alması olmadı. Biraz daha dışarlarda oyalansaydın be, Cena! Acaba Summerslam'deki gibi AJ yine mi yapacak dedim ama bu sefer tarih kendini tekrarlamadı. Artık ne zaman o kemeri tekrar alır, bilemeyiz.






@WWE


404 NOT FOUND! Bence bu söz yeter de artar bile. O kadar çok kırgınım ki. Biz bunca zaman bunun için mi bekledik? Bu maçta sadece beni sevindiren şey Tye Dillinger'a kavuştuğumuz oldu. Onun dışında ne iyiydi ki? Boşta kalan 8 yer bu kadar mı kötü kapatılır? James Ellsworth'le mi? Tamam belki de bu maç bu üç kişi için çevrelenmiş olabilir. Royal Rumble'ın da bu yılın bir teması da olmuştu. En büyük Royal Rumble diye. Tamam bu da okey. Ama gerçekten çok eksikti. Geçen yılı mumla arıyorum. Hiçbir iyi tarafını görmüyorum. Hüsranlıktı. Siz Goldberg'ü, Brock Lesnar'ı ve Taker'ı bunun için mi aylardan ve haftalardan beri bize gösteriyorsunuz. Bir etki bile yapamadılar. Tamam Brock göstermiş olabilir. Ama Brock'un elendikten sonraki o rezillik. Ve adam akıllı yine adam kalmaması. Taker elenmeseydi şaşıracak duruma geldim. 30 numarada gerçekten farklı birini bekledim. Neden Roman? Bu son kalanlar hiç tatmin edici değildi. Belki Bray'in kazanmasına bir tık daha sevinirdim ama bu yıl onun Rumble'ı da değildi. Üçünün kalışına bir insan bu kadar mı sevinmez? Nerede kasımdan beri reklamını yaptığın Goldberg? Nerede adam gibi geri döndüm diyen Taker? Tamam kazanmasınlar ama Randy'i ne? 2009 yılında mıyız? Cena ve Randy'nin maçını 2017'de bir daha mı izleyeceğiz? Yıl olmuş 2017. Hiç mi diğerleri hak etmedi? Bizi neden hiçe saydınız? Gerçekten beklenmediği beklememişiz.

No comments:

Post a Comment