Saturday, January 21, 2017

WRESTLEMANIA 33 FANTAZİ MAÇ KARTI

Her zaman o beklediğimiz zaman geliyor. Wrestlemania dönemine bu 2 hafta içinde giriyor olacağız. Bu yolculuğumuz Royal Rumble'la başlıyor. Ve tabi herkesin kafasında şu soru. Kim kazanacak? Ancak bu yazımla beraber tahmini bir fikir yürütüp Wrestlemania maç kartı çıkarıyor olacağız. Neden şimdi? Spoilerlardan uzak, kafamıza göre rahatça bir maç kartı oluşturmak için. İsterseniz bu fantazi kartına göz atalım;


UYARI! Bu maç kartı gerçek değildir. Fantazi amaçlı yapılmıştır. Gerçekle ilgisi yoktur. Ancak keşke biraz fanların sesini duysalar...


Youtube @WWE


BIG SHOW vs. SHAQ


Bu maç zaten bir süreden beri tahmin edilen bir maç. Heyecanla bekliyor muyum? Bende bilmiyorum. Geçen yıl Andre The Giant Battle Royal'da biraz ön izlemesini gördük diyebilirim. Bunu uzatmaya gerek var mı bilmiyorum. 2008'de de Florida'daki Wrestlemania'da hatırlarsınız ki Floyd Mayweather'la Big Show karşılaşmıştı. Big Show aslında bu kadar zayıflamışken tekrardan heel karakteri olarak geri dönecek olması ve tekrardan aynı yerde bir başka ünlüyle karşılaşması ne kadar doğru tartışılır. Bu maç kesinler arasında yer alıyor aslında ancak diğer maçlar daha çok fantaziye kaçıyor.



BROCK LESNAR vs. JERI-KO


Gelelim, günün ikinci maçına. Her ne kadar kaç tane maç olduğunu önemsesemse biraz da bizlere yönelik bir maç kartı olmasına özen göstermeye çalıştım. 14 maç çıktı ancak gönlüm ister ki hepsi olsun. Ancak tabi ki de hayal ürünü maçları. Ama belki olur. Neden olmasın? Bu ikinci maçımız Royal Rumble'dan sonra gelişen süreçle alakalı. Royal Rumble'daKevin Owens ne kadar istemesem de kemeri kaybediyor. Ve süreç Royal Rumble maçını kaybeden Brock Lesnar'la feud dediğimiz süreç başlıyor. Tabi ki de yakın arkadaşı Chris Jericho, Kevin Owens'i yalnız bırakmıyor ve bütün olaylar Wrestlemania'ya kadar yürüyor. Aslında daha sonraki ana maçımıza baktığımızda göreceğiz ki Kevin Owens'i ona karşı göremediğim için bu maç oldu. Bu yılki Rumble daha çok eskilere yönelik olduğu için bu maç daha çok yakın geldi açıkçası.


RANDY ORTON vs. BRAY WYATT


Evet, yılın güreş sektöründe en büyük gününün üçüncü maçında ise normal bir PPV'u doldurmak amaçlı yapılan bir maça geldi sıra. Açıkçası bu ikiliye başka bir maç bulamadım. Çünkü takım olarak hala düşünemiyorum ve aralarındaki olay daha da gerginleşecek gibi. Ve olay Elimination Chamber'dan sonra tekrardan bu ikiliyi karşı karşıya görecekmişiz gibi geliyor. Bu maçlarda her ne kadar fantaziye kaçmak istesem de çok da uçmak istemiyorum. 



KURT ANGLE vs. RUSEV


Bu yılın ilk Hall of Fame'i Kurt Angle'ın son defa WWE ringine çıkmasını isterim. TNA şirketiyle WWE'den sonra uzun bir süre yer aldı. Ve artık evine döndüğünü belirtti. Ve onun evinin ring içi olduğunu düşünüyorum. Ve son kez iyi bir senaryoyla Rusev'le karşı karşıya gelebilir. Hadi bu olmadı diyebilim hemen ikinci önerimiz geliyor. Biliyoruz ki yeni bir Kurt Angle bir takımın önderliğinde gidebilir. Hangi takımın? American Alpha. Alpha Wrestlemania'da Rusev ve Mahal ikilisiyle takım maçına çıkabilir. Ama tabi ilk dediğim öncelikli.




MICKIE JAMES & ALEXA BLISS & NATALYA 

vs. 

BECKY LYNCH & NIKKI BELLA & NAOMI


Gelelim Smackdown'un eski ama yeni yıldızına: Mickie James. Evet aslında ilk Mickie James'i Becky Lynch'le karşı karşıya düşündüm. Ancak diğer yıldızlarında olması gerektiğine karar verdim. Ve 3'e 3'ün Smackdown'un kadın yıldızları için yeterli olabileceğini düşündüm. Gerçi bu maçın pek olabileceğine inanmıyorum ama olsa güzel olurdu. Bu 6 yıldız ana maç kadrosunda olmayı hak edenlerden. Aslında ikiye iki maç da olabilir dedim ancak Becky'nin yanında şu anda WWE gözünden birisini bulamadım. Nikki'yle Natalya'nın ilişkisinin devam ettiği sürece. Naomi var tabi ama onu ekip yeterli görmüyor. Ancak bu maç işimizi toparlayabilir.


TRIPLE H vs. SETH ROLLINS


Geldik 2 yıldan beri düşünülen ancak gerçekleşemeyen bir maça. Triple H, Seth Rollins'le karşı karşıya. Bu maçı oluştururken tabi ki endişelerim vardı. Triple H bu kadar ön plandayken yazar ekibimiz tekrardan onu heel yapar mı? Aslında yapabilir. Seth'in arada hala bu maçı istiyormuş gibi geliyor bana hala. O yüzden bu listeye girmeyi hak etti. Keyfine doyamadığımız bir maçla karşı karşıya oluruz. Seth bu kadar yükselmişken bu maçı hak ediyor açıkçası. 



CRUISERWEIGHT DIVISION 


Yeni maçımız ise bir cruiserweight divisiondan geliyor. Bu da çoklu ama ladder maçı olmayan bir maç. Bunu takım maçı olarak da düşünebiliriz ama karşı karşıyada. Rich Swann, Cedric Alexander, Brian Kendrick, TJ Perkins, Drew Gulak, Noam Dar, Jack Gallagher ve Tony Nese gibi isimleri ele aldığımızda bu maç bizi yer yerinden oynatır. Ve dahası da olabilir. Kemer maçı özelliği de eklebilir. Ancak gerisi bizlere kalmış. 



SHEAMUS & CESARO vs. BIG CASS & ENZO AMORE


NXT'nin evi Orlando, Florida'dayken Enzo ve Cass'i ana maç kadrosunda görmemek olmaz. Hatta kemer maçındalar. İlk olarak 4 takımlı bir maç düşünmüştüm ancak hem yakın zamanda olduğu için bu maç türü Wrestlemania tarihi açısından hem de bu maç ikilileri daha da yücelticeğinden dolayı bu maç olmalı.


DOLPH ZIGGLER vs. THE MIZ vs. DEAN AMBROSE vs. APOLLO CREWS vs. KALISTO vs. SAMI ZAYN


İki yıldan beri klasikleşen Intercontinental Şampiyonluk Maçı merdiven maçına. Çok da fazla zorlanmadım aslında kişi ararken. Hatta üçüncü kez katılanlar olacak. Kadromuzda kimler yok ki? Ziggler, Miz, Ambros, Crews, Kalisto ve beklemediğimiz bir isim; Sami Zayn. Bu maça biraz daha ortak olmak ve dahil olmak istedim. Neden mi? Sami Zayn'in Royal Rumble'dan sonra yapacak bir şeyi kalmamıştır ve Smackdown'un genel müdürü Daniel Bryan Sami Zayn'i mavi takıma çağırır ve kabul eder. Ve hak ettiği değeri Smackdown'da görür ve şampiyonluk maçının içinde bulur kendisini. Bu yüzden her yıl yenilenen kadrosuyla daha ilgi çekici olabileceğini düşündüm.


CHARLOTTE vs. BAYLEY vs. SASHA BANKS


Gelelimi RAW'ın Kadın yıldızlarına. En zorlandığım maç bu oldu diyebilirim. Neden mi? Çünkü bu 3 yıldızımız da bu en büyük şovda olmayı hak ediyor. Ancak şampiyonluk maçı da olması lazım ama geçen yılki maçla pek bir farkı da yok. Çok da diğer kadın yıldızlarımızında katılacağını düşünmedim. En iyi opsiyon yine üçlü tehdit maçı diyebilirim. Nia Jax'de olabilir diye düşündüm ancak bu kadroyla dörtlü maç olacağını düşünmüyorum.



ANDRE THE GIANT MEMORIAL BATTLE ROYAL


4'üncü kez düzenlenecek olan bu maç yine Wrestlemania'da yer alacak. Ancak çok da fazla ciddileşmemek lazım bu listeyi oluştururken. NXT'nin yeri Florida'dayken bence NXT'nin yıldızları da bu maçta yer almalı. Hem ana kadro yıldızlarıyla hem de NXT yıldızlarıyla bu yılki Battle Royal daha da ilgi çekecek olan olay bu olacaktır. Neden olmasın... Samoa Joe? Shinsuke Nakamura? 


AJ STYLES vs. JOHN CENA vs. UNDERTAKER


Gelelim, benim gün içinde en merak ettiğim maça. Bence AJ ile Cena'nın mücadelesi Wrestlemania'ya kadar sarkacak. Ancak bu sefer kemer maçına ortak olacak olan biri daha var. O da The Deadman Undertaker. Undertaker, 900. bölümde geri döndüğünü belirtmişti. Ancak o zamandan beri bir dönüş olmadı. RAW'a katılarak Royal Rumble maçında olacağını belirtti. Son kez kemer maçı keyfimize keyif katmaz mı? Taker son kez yeni WWE Şampiyonu olsa? Ve AJ'i yense yense Taker yener. Diğerleri olmaz derim. Taker için bir diğer fikrim ise Finn Balor üzerindendi. Bence o da bizi meraklandıran bir maç olurdu. Ancak kemer mi Balor mu dediğimizde kemer daha çok ağırlık yaptı diyebilirim. Gerçi normalde Cena vs. Taker gibi fikirler de var ama hala bu maçı savurum kendi fantazi maç listemde.


ROMAN REIGNS vs. GOLDBERG


Sıra, Wrestlemania 33'ün ana maçına geldi. Royal Rumble'ı yenen Goldberg, yeni Universal Şampiyonu Roman Reigns'le karşı karşıya...

Durun durun... Ben de Roman'ın ana maçta olmasını istemezdim ama Goldberg'e karşı en iyi rakip maalesef Samoalı Reigns'in taa kendisi. Aslında dörtlü maç da düşündüm. Lesnar vs. Goldberg vs. Owens vs. Reigns ama bu maç daha çok rüya gibi geldi. Daha çok yalandansa, birebir maç daha çok sağlam olabilir gibi geldi. Tabi Goldberg için de son kez kemer maçı olacak. Tabi gönül isterdi ki Big Gold kemeri kazansın ama malum kemer sıkıntısı var onunla idare edecek. Maçı Goldberg'ün kazanmasıyla gün biter. 
(Bakın aslında, hala aklımda Goldberg'le Brock Lesnar karşı karşıya gelecek gibi bir his doğdu)


Her ne kadar fantazi desem bile çok uçuk olmayan rüya maçı da olmayan kafama yatana göre bir maç listesi çıkarmak istedim. Aslında bu maçlar olsa benim açımdan baya güzel olur. Hem kötü maçlarda değil, değil mi? Bu listeyi oluştururken eğlendim. Bu yıl bir de spoilersız ve tahmin edemediğimiz bir Royal Rumble geliyor. Hem geri dönenlerden kazanan olacak mı hem de direk bir maça şu çıkar diyemiyoruz. O yüzden inşallah bu yıl, benzersiz keyif alacağımız bir Wrestlemania haftası olur. Amin. 

No comments:

Post a Comment