Wednesday, September 27, 2017

THE UNDISPUTED ERA BAYBAY

@ WWE

Son zamanların en parıldayan güreşçilerinden biri olan Adam Cole, NXT'ye geldiğini çoktan herkese fark ettirdi. 


     Ring Of Honor dünyasında önemli bir etki bırakan Cole, şimdi NXT'ye etki bırakmaya geldi. Tabi  ki tek gelmedi. ROH'dan tanıdığımız reDragon Adam Cole'un partnerleri oluverdi. Adam Cole'dan önce gelmelerine rağmen takım olarak karşımızda değillerdi NXT'de. NXT TakeOver'da ilk takım maçından sonra ikiliyi gördük. Ancak Drew McIntyre ve Bobby Roode maçından sonra Adam Cole da o ikiliye eklenmiş oldu ve onlar artık The Undisputed Era. 

Adam Cole diyince tabi Bullet Club'dan bahsetmeden olmaz. Güreş tarihinin WWE'ye gelmeyen en iyi grup olarak görüyorum. WWE'yi dahil ettiğimde bile ilk 10'a hatta dahil ederim. Hatta WWE'de olsa bu grubun etkisi olacağını düşünmüyorum. Neyse Undisputed Era, Bullet Club'ın belki de WWE'deki versiyonu yaratmaya çalışıyor. Başarılı olabilirler mi bilmiyorum ancak bence şu an Bullet Club'dan daha öte Shield'a benzediler. Şu an o yolda ilerliyorlar, nasıl bu görüşü kıracaklar bilemiyorum. Daha sonradan birileri eklenir diye düşünmüştüm. Hatta ROH Invasion tadında bir şeyler olacak gibiydi. Nigel'ın hatta broadcast'te yeri hazırdı bile. Ancak öyle olmayacak gibi. Neden mi? Kendi t-shirtleri çıktı bile ve sadece o üçlünün adı var. Eğer yeni yıldızlar gelecek olsaydı, onların adları eklenmezdi diye düşünüyorum. Spoiler mı olur bilemeyiz ama Taynara Conti (Mae Young Classic'ten de hatırlayacağımız) üçlünün yanında pozları var. Daha doğrusu NXT çekimlerinde dörtlü birlikte gözükmüş. Yakında kokusu belli olur.

Bu üçlüyü NXT'de görmek güzel. Kimler gelmeyecek dediler de geldi. Yakında belki Young Bucks'ları tekrardan WWE'de görürüz. Ama ne olur ana kadroya çıkmasınlar.

adam cole baybay

No comments:

Post a Comment