Sunday, July 31, 2016

Draft Yolu 2: Kırmızı ve Mavi


     Ve işte beklediğim an... Kırmızı ve Mavi... Battleground şovundan sonra yeni bir döneme resmen adım atmış olduk. Wrestlemania'yla zaten belirginleşmişti bu yeni döneme girildiği. Ancak 25-26 Temmuz'la beraber yeni bir kapıyı açmış olduk. Battleground'da en önemli 3 şey bu dönemi kesinleştirecekti. Beklentim 3 maçtaydı. Biri, Kevin Owens vs. Sami Zayn maçında, diğeri Sasha'nın partneri kim olacağı, sonuncusu ise günün ana maçı olan üçlü tehdit maçındaydı gözlerim. Gerçi Sami ve Kevin'in karşılaşmasında Draft'larda aynı şovda olacağını kesinleştikten sonra çok da beklentim yüksek değildi. Bir daha maçlarını görme ihtimalimiz diğer ihtimale göre daha fazlaydı. Çünkü aynı şovda boy göstereceklerdi. Maç ise yine NXT günlerini hatırlatan ve eski Attitude dönemini taşıyan izler vardı. Maç baya iyiydi. Diğer bir maç ise Sasha'nın seçtiği partner ve Charlotte -Dana ikilisi arasında geçecek olan maçtaydı. Spekülasyonlar Bayley-Nikki-Naomi-eski yıldız dönüşü ihtimaliydi. Naomi Smackdown'a geçtikten sonra ihtimali düşürdüm. Ancak Bayley ve Nikki arasında gidip geliyordum. Bayley'nin olma ihtimali daha çok sevindirdi. Ancak bir sonraki RAW şovunda hiçbir haber verilmedi ana kadroda olunacağıyla ilgili. Yine de Bayley'nin maçta gözükmesi Draft'lar neden oldu ki dedirttirdi. Her ne kadar sevinsem de bir o kadar düşündürdü. Son maç ise 2 yıldan beri Wrestlemania ana şov maçı olarak düşünülen Shield takımının karşılaşmasıydı. Bir yandan da 2 RAW 1 Smackdown karşılaşması yaşattırdı. Beklentim daha yüksekti maçtan. Galip ise SmackDown kadrosu oldu. Ancak çok da benim için önemli değildi. Bir kemerin geleceği aşikardı. Ha RAW ha SmackDown. 

RAW Ekibi kaybettikten sonra tabi ki de şovu yeni bir kemerle açmasını bekledik. Çünkü ancak o toparlayabilirdi günü. Dünya Ağırsiklet Şampiyonluk kemerini beklerken yeni bir kemer geldi. Ve bu biraz tuhaf kaçtı ve yanlış bir hamle olduğunu düşünüyorum. Kaç günden beri ana WWE kemerinin adı değişti. Bari değiştirdiğinizin anlamı olsaydı. Görünümüyle ilgili pek bir gelişme yokken, Universal kemeri aramıza katıldı. O zaman Intercontinental kemeri keşke RAW'ı temsil etseydi. O kadar kemerin öneminden bahsedilmişti. Yine yalan oldu ve SmackDown'un ikinci kemeri oldu. Yeni bir kemer gelip RAW'ın ana kemeri olacak. Birkaç yıla kalmaz, gidici gibi gözüküyor. Adında bir hayır bulamadım. Ancak yine de bir kemer gelmesi mutlu etti beni. Yeni bir dönem, yeni bir logo, yeni bir arena düzeni, yeni şarkı, yeni jenerik, yeni ipler, yeni olaylar... İşte beni WWE'de tutan şey. Ayrılmayı tabi ki de düşünmüyordum ancak bu yeniliğe ihtiyacımız vardı. 

RAW:
1 - Yeni kemer
2 - Yeni Şampiyon
3 - Yeni 1.Rakip

Kadınların Şampiyonluk maçında yeni bir şampiyon hiç beklemiyordum. Charlotte'ın kemer hükmünden çok da rahatsız değildim ancak Wrestlemania'da Sasha'nın hala hakkının yenildiğini düşünüyorum. Belki dış görünüşü ve aile bağının durumu çok etkindi ilk kemeri tutacak kişinin ancak Sasha onu hak etmişti. Yeni döneme, yeni bir şampiyonla başlıyoruz. Seth Rollins'in rakibini belirlemek için 4'lü iki maç düzenlendi ve iki maçın kazananı ana maçta karşılaşacaktı. Roman ve Finn karşı karşıya geldi ve kazanan Finn oldu. Bu da Charlotte ve Roman devrinin sonu demek oluyor. WWE daha çok taraftarına dönmüş oluyor. Seyircinin sesi haline geldi RAW. Aynı zamanda Sami, Cesaro ve Kevin'in de bu dönemde yükselişe geçecektir. 


SmackDown Live
1 - Shelton Benjamin dönüyor
2 - Bütün Kadın Yıldızlar
3 - Dolph Ziggler

     Bu 3 sebepten dolayı SmackDown Live izlenir. Shelton Benjamin'in ayrılışını hatırlıyorum dün gibi. Daha da yükselebilecekken ayrıldı WWE'den. John Morrison gibi onun da Smackdown'a dönmesini istediğim yıldızlardan bir tanesiydi. Hatta Dünya Ağırsiklet Şampiyonluğunu hak eden bir isim Shelton. Çok fazla harcandı. Kendisinin yükselişi Team Angle'la oldu diyebilirim, bireysel mücade, ECW, Haas'la takım ve son kez SmackDown olarak özetleyebilirim. Her ne kadar Irkçı olsa da WWE, Shelton'ın bu dönem o büyük kemeri alması gerekiyor. Deneyimi, estetiği, high-fly olma özelliği ile aranan yıldız niteliği taşıyor. Hal böyle olunca da tekrardan aramızda olmasından büyük bir mutluluk duyuyorum. Tabi ki de Shelton ilk ve son olmayacaktır. Hala WWE hamle yapma peşinde. Rhyno zaten dönüşünü yaptı. Curt Hawkins'in de yakınlarda çıkması bekleniyor. Rhyno ile takım olması planlanıyor hatta. Daha da eklenecektir yıldızlar. Ancak Shelton'ın geri dönmesi büyük bir alkışı hak ettirdi SmackDown'a. 

Yani çok fazla bir beklentim olmasa da bütün kadın güreşçilerin ringe gelmesi bir dürtü uyandır ki Eva gelene kadar. Natalya ve Becky'nin omuzlarında gidecektir kadro. Ancak Naomi'yi de hafife almamız gerek. Ve yeni gelen Alexa - Carmella. 1-2 hafta içinde gidişat daha da netleşir. Ancak kimin nasıl bir yol izleyeceği belli gibi. Tabi bütün girdiği mücadeleler ne için olacak belli değil. Boşa da olabilir Summerslam'e yönelik de olabilir. 

Dolph Ziggler ise WWE'nin en çok şoka getiren hareketi oldu diyebilirim. En sona kalmasını bile beklemiyordum. Aj ve Dolph karşı karşıya kalınca AJ kazanır olarak düşündüm. Ancak tam tersi oldu. Sonuçta Face vs. Face maçı olarak uzun zamandan sonra tekrardan göreceğimiz maç olacak. SmackDown'un ana kadro yıldızları önemli bir oranda fazlayken aralarından Dolph'un sızması sektör için en iyi hareket oldu. Dean ve Dolph WWE Summerslam'de WWE Dünya Ağırsiklet Şampiyonluk kemeri için ter dökecekler. Büyük bir hamle oldu WWE için. Tekrardan seyircilere döndüğünün kanıtıdır bu olay. Yeni bir Daniel Bryan anı gibi yaşadık. 

Tabi her iki Summerslam kemer maçları çok iyi olsa da diğer yıldızlara ne olacak? Hiç alışık olduğumuz bir durum değil. Finn-Seth ve Dean-Dolph. Bu maçlarının olması büyük bir adım. Diğer maçları da iyi bir şekilde organize edildiğinde inanılmaz bir şov bizi bekleyecek. Tabi bundan sonraki şovlar Survivor Series'e kadar ayrı olacak. O şovlarla ilgili bir bilgi yok şimdilik. 3 saatlik şovu, bir RAW veya SmackDown(özellikle) şovu nasıl kaldırabilir şu an şüpheliyim. Ama yakında daha iyi şeyler olacak gibi seziyorum.

No comments:

Post a Comment