Wednesday, November 22, 2017

EVİNE HOŞ GELDİN PAIGE

@ WWE


Sonunda beklediğimiz şey gerçekleşti. Tamı tamına 17 ay sonra Anti-Diva Paige geri döndü.


     En son Haziran 2016'da gördüğümüz Paige geçtiğimiz pazartesi günü RAW şovuna geri döndü. "Döndü mü?", "Dönecek mi?" "Yok dönmeyecek." "Aaa dönüyormuş." gibi gibi soruların veya kuşkuların bittiği bir yerdeyiz. Gerçekten dönmeyeceğini düşündüğümüz Paige, dedikodulardan 3-4 hafta sonra ringe döndü. Tabi dedikodulardan önce zaten baya bir geçmişiz var. Ama artık hayal olan şey gerçek oldu.

Geçen hafta ve bu hafta WWE açık bir şekilde Paige'i döndürme planları yaptı. Birçok alternatif düşündü ve sonunda birisini uyguladı. Her kadınların maçında "acaba şimdi mi dönecek?" dediğimiz şeylerden birazcık bıkmıştım. Çünkü Asuka'ya rakip mi olacak derken olmadı. Alexa konuşmaya çıktığında "Beni yenebilecek kimse yok." dedi yine olmadı, Mickie çıktı. Hatta bugün de olmayacak dedim. Çünkü WWE bildiğimiz üzere çok konuşulan şeyden sıkılıyor, heyecan yaptırıp başka bir güne taşıyor. Ki aslında heyecan yaptırmasını tercih ederdim. Ama şöyle de bir durum var ki bekle bekle de canımız sıkılmıştı. Uzun zamandan beri maçı kesip dönen birisi olmamıştı.

Boyun sakatlığından 17 ay geçtikten sonra dönen Paige yalnız dönmedi. Aslında başka bir isim düşünmüştüm yarım dakika. "O mu bu mu şu mu?" derken bir baktık iki NXT yıldızı RAW'da debutlarını gerçekleştirdi. Mandy Rose ve Sonya Deville ilk kez RAW'a seyircilerin karşına çıktı. Bekliyor muydum, hayır. Hatta üçünün uyumu biraz zaman alacak gibi. Peyton Royce ve Billie Kay olsaydı canımı yeselerdi ancak Mandy ve Sonya'yı gerçekten beklemiyordum ve o elektriği alamadım maalesef. Birkaç geçtikten sonra gönderilecek isimler gibi çıktı. Hatta RAW'da çok fazla kadın yıldızı olması iyi bir şey değil. Herkes fırsat bulmakta zorlanıyorken bir de 3 kişinin gelmesi iyiye sinyal değil. Ama Paige'in dönmesi bu kadar olaydan sonra dönmesi çok mutlu etti beni.

No comments:

Post a Comment