Tuesday, November 7, 2017

GENEL İNCELEME | BOUND FOR GLORY 2017

@ Sportskeeda


     TNA'in yıl içindeki en önemli şovu olan Bound For Glory'i hüsranla karşılandı. Belki de en kötü BFG şovu olabilir...


     13 yıldan beri gerçekleşen şov bu yılki şovu Kanada'da düzenlendi ve ikinci kez BFG şovu yurt dışında gerçekleşti. Her yıl daha iyi bir ppv şovu beklerken her nasıl olur da daha kötü olabilir şov. Belki de bu yıl ki ya 1 ya da 2 şovdan biriydi canlı olarak ve bu da şovu önemli kılar. Gerçekten de önemli bir şov olması gerekirdi. Ancak bu 3 saat mi diyelim zulüm gibi geçti. Zaten bu hafta başlamadan birkaç yıldız ve çalışanlar gönderildi. Hem de Earl Hebner gibi bir hakem bu hafta nasıl olur da gönderilir? Şöyle bir tahmin var ki 2018'e kadar bütün şovlar önceden kaydedilmiş olacak ve o yüzden bazı çalışanlarını veya yıldızlarını Kanada'ya götürmek istemedi. Mesela Taya ve Rosemary maçı Taya'nın vize sıkıntısından dolayı gerçekleşmedi. Veya Amerika'daki çalışanlarına fazla para vermektense Kanada'da daha ucuz çalışanlar bulmak istedi. 

Cuma günü yine konuyu iMPACT'e çevirmiştim ve şovu önemsemiştim. Ayrılanların yanı sıra yeni gelenlerin ve dönecek kişilerin olduğunu söylemişti. Ancak bunun 10'da 1'ini bile göremedim. Tabi belki görenler vardır. 3 tane şey oldu. Alberto Del Patron döndü, Sami Callihan ve Jimmy Jacobs ilk kez TNA ile birlikteydi. Ah tabi bir de Santino Marella seyircilerin arasındaydı. Hepsi bu kadardı. Daha ne bekliyordum bilmiyorum ama Awesome Kong, Angelina Love ve dahası gibi isimleri beklemiyordum. Sonuç olarak bir şey eksikti bu şovda. 2 maçı merakla bekliyordum. Biri X-Division maçı diğeri ise Knockouts kemer maçıydı. Bana göre Petey Williams maçı alması gerekiyordu. Hem Kanada'da düzenlenmiş kendi evi hem de uzun yıllardan sonra onu şampiyon görmek isterdim. Bence hak ediyordu. Yetenekli güreşçilerle daha iyi bir maç çıkabilirdi aslında. Maç bence kişi sayısına göre erken bitti. Biraz daha uzun olabilirdi. Diğer maçımıza dönersek ilk kez Knockouts şampiyonu Gail Kim, kariyerini şampiyon olarak bitirdi. Aslında bu konuyla ilgili bir yazı daha yazılabilir ancak burada da belirtmek istedim. TNA'in Hall of Famer'ı olan Gail Kim hak etmişti. Tabi bunla ilgili birkaç söylenti daha çıktı ancak beni bu rahatsız etmedi.

Son olarak ana maçta ise nedense bir burukluk hissettim. O kadar çok AJ Styles, Samoa Joe, Christopher Daniels, Kazarian, "AA" Austin Aries, Beer Money gibi isimleri görmeye alışmışım ki yeni insanlar görmek beni incitti. Her ne kadar Johnny iMPACT iyi olsa bir TNA'in orijinallerin yeri ayrı. WWE'de olmaları bile hala bana garip geliyorken, TNA'de hala beni eski zamanlarına götürüyor. Tabi bu daha nasıl devam edecek bilmiyorum. Bence her yıl beklentileri yüksek tutturuyor ancak bitiminde izlemeseydim dedirttiriyor. 2017 Bound For Glory, Alberto El Patron olarak hatırlanacaktır. 

No comments:

Post a Comment