Thursday, November 16, 2017

ÖN İZLEME | NXT TAKEOVER: WAR GAMES

@ ewrestlingnews.com


NXT TakeOver: Brooklyn'den sonra ilk NXT özel şovu bu hafta sonu Houston, Texas'ta gerçekleşecek. 2 gün sonra bu güzel şova ortak olacağız.


     Gerçekten güzel işler başaran NXT TakeOver şovlarının azlığından aslında gocunurdum. Keşke daha fazla olsa ve daha fazla tadabilsek derdim. Ki hala da aklıma gelmiyor değil. Brooklyn şovundan sonra neredeyse 3 ay geçti. 3 ay önceyle kıyaslarsak aman aman ne oldu ki? Bu TakeOver serileri ayda bir yapılsa aynı tadı alır mıydık? Galiba alamazdık. Ve bu önümüzdeki şov gerçekten tarihe geçecek bir şov olacak. Bir kere War Games geri dönüyor. 20 yıl sonra ilk kez WWE ringinde bu maç statüsü gerçekleşecek. Bu gerçekten önemli bir maç olacak. Hem de iyi 3 takımın bulunduğu bir maç ne kadar kötü olabilir ki? Bir taraftan The Undisputed Era, Sanity ve AoP kardeşler Roderick Strong birlikteliğiyle. Tabi Strong ve Authors of Pain biraz kulağa saçma gelebilir. Diğer takımlar birlikteliği anlam katıyorken, bu takımın birlikteliği kafada soru işareti uyandırıyor. Çünkü mantıklı bir üçlü değil. Hani şovlarda da pek yansıtılmadığını düşünüyorum. Keşke Roderick Strong, Adam Cole (Bay Bay)'un ekibinde olsa. Bakalım nasıl bir maç olacak?

Diğer maçları da hafife almamak lazım. Aslında beni en çok heyecanlandıran maça gelirsek Velveteen Dream ile Aleister Black'in mücadelesi olacak. Uzun zamandan beri böyle bir maç yapımını izlemek keyifli olacaktır diye tahmin ediyorum. Storyline'ı iyi hazırlanmış bir maç ve günün maçı olabileceğini düşünüyorum. Bir diğer önemli maç ise yeni NXT Kadın Şampiyonuyla tanışacağımız maçta. Mae Young Classic ile aşina olduğumuz Kairi Sane, Iconic Duo'dan biri olan Peyton Royce, Sanity'nin gülü  Nikki Cross ve büyük şeyleri kazanamayan Ember Moon. Favorim Ember Moon olsa da onun kazanacağını düşünmüyorum. Çok da iddialı konuşmasam da kazanan kişi büyük ihtimalle Kairi Sane olacaktır. NXT'nin en önemli kemerine sahip olan da bu günde boş değil. NXT Şampiyonu Drew McIntyre, Andrade "Cien" Almas ile karşılaşacak. Maçtan beklentim Drew'un kazanması. Çok da ihtimal vermiyorum açıkçası Andrade'nin kazacağına. Bu kadar çok tahmin yürütmüşken bir maç kalmış onu da söylemeden bitirmeyelim yazıyı. O da Lars Sullivan'ın karşısında Kassius Ohno maçı. Bu maçı Lars'ın kazanacağını düşünüyorum. Büyük ihtimalle Lars'ın ilk NXT TakeOver şovu olacağından kazanacaktır. Kassius Ohno'ya gelirsek de yine düşüşlerde olduğunu düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment