Wednesday, November 1, 2017

HALLOWEEN FACİASI

@ WWE


Pazartesi günü RAW şovunda düzenlenen Halloween etkinliği iğrenç ötesi miydi?


     WWE yıllardan beri bazı Amerika'nın önemli günlerinde özel şovlar yapar. En baskın olan iki şov ise Chrismas ve Halloween kuşkusuz. Bu günler tabi ki de kutlu ve mutlu olsun. Buna karşı hiçbir şey diyemem. Sonuçta dini inanış. Bizim ülkemizde de kısmi yerlerde yer almakta. Özellikle de Halloween. Bunu konu alan günü birlik kafe değişimleri veya ev partileri... Ama benim burada anlatmak istediğim şey bu değil. Halloween'i kutlayın veya kutlamayın. Sözünü ettiğim konu "WWE yıldızlarının hiçe sayılması."  

Tekrardan WWE, bu yıl bazı yıldızlarını hiç saydı. Rhyno, Heath Slater, Gallows ve Anderson. Kesinlikle izlenilmemesi gereken bir maçtı. Hüsrandı ve seyirciye yönelik bile maç değildi. Bu nasıl WWE'de ana şova çıkar. Bu tabi sadece bu yıl için değil. Uzun zamandan beri bu tarz temalı şovlar yer alır. Ama buna bir son vermek lazım. Ya da siz ne düşünüyorsunuz? Ben izlerken kendimi iyi hissetmiyorum. Bu kadar yıl bu güreşçiler bunun için mi kendini kastı? Bunun için mi WWE'ye ilgi duyuyoruz. Bu arada söylemem gereken bir şey var ki şov o kadar da kötü değildi. Özel temalı maçlardan bahsediyorum. Smackdown'da mesala bu tema vardı ama maç yoktu buna özel. Pardon düzeltiyorum Rusev ve Big E'nin arasında geçen maçı unuttum. Ama mesela o çok batmadı. Ama RAW'da Rhyno'ya yapılan makyaj diyorum başka bir şey demiyorum. Müthiş. Ama 205 Live'da direk Halloween temasını hissediyoruz. Buna yapılabilecek bir şey yok galiba. Çünkü avrupai dediğimiz çocuklara yönelik bir maç oluyor ve galiba çocuklar bundan zevk alıyor.

No comments:

Post a Comment