Tuesday, October 31, 2017

LUCHA UNDERGROUND NE DURUMDA?

@ 411mania


Lucha Underground bir sezonu daha geride bıraktı. Yeni sezon gelecek mi derken bazı gelişmeler çıktı.


     Daha yeni izlemiş olduğum için Ultima Lucha Tres'i bazı notlarımı daha çok gözlemlediğim şeyleri yazmak istedim bugün de. Lucha Underground bence sektöründe bir ilki başarmış bir program. Şirket diyemem çünkü daha şirket olamadılar. Program usülü çalışıyor ekip. Hatta gelecek sezon olacak mı olamayacak mı büyük bir soru işareti. 1 yılı geçtiği için bildiğim kadarıyla bütün yıldızlar serbest şu an. Bu nasıl önlenecek bir problem bilmiyorum. Belki de sadece bize problem varmış gibi yansıtıyorlar. Ancak bildiğimiz kadarıyla kesin olan bir şey varsa o da Prince Puma/Ricochet gelecek sezon yok. Bu reytingleri nasıl etkileyecek acaba? Büyük bir kayıp olarak görüyorum Prince Puma'nın olmayışını. İnanılmaz bir yetenek, inanılmaz bir atlet. Dışarıda daha doğrusu indie şovlarda yaptıkları çok iyi. İsmini bize kazıttı. Son Lucha şovunda ise kendisi 1 saatlik bir performans çıkarttı. Hem yendi hem yenildi. Pentagon Dark'a yenilmesi bence iyi oldu en azından iyi bir rakip ki John Mundo da iyi bir iş çıkarttı. Tabi, bu sorun bir başka yola mı çıkartıyor bizi? Ricochet'in aralığa kadar hiçbir şovda olmayacağını biliyoruz. Ocak'ta NJPW'le sözlemesi bitiyor ve aynı zamanda da bu bir şans oluyor. WWE, TNA ve ROH gibi şirketler onu istiyor. Ama zamanla bunu göreceğiz.

Bütün maçlar birbirinden güzeldi. Ancak beni Lucha'dan uzaklaştıran şey bu finalin bile tee geçen yazın ortasında çekilmesi. 2016'dan bahsediyorum 2017 bile değil. Bu biraz uzaklaştırıyor. Kalitesinden değil ama insan yeni şey istiyor ve arıyor. Daha sonra bu yıldızları yıl içerisinde bir başka şirkette görünce şaşırıyoruz. Çok fazla sözleşme rahatlığını görüyoruz. Tabi bu yıldızlar için iyi olsa da bu süre biz izleyenler için fazla diye düşünüyorum. Diğer taraftan en fazla gözüme çarpan maç ise kardeş gibi yakın olan Killshot ve Dante Fox. Hatta şöyle söyleyeyim bana göre Ultima Lucha Tres'in en iyi maçıydı. Çok etkilenmiştim ve insan maçın bitmesini istemiyordu. Böyle de bir maçı geri de bırakmış olduk. Galiba bu Ultima Lucha en iyisiydi diyebilirim. Olaylar o kadar güzel düşünülmüştü ki iyi maçlar izlemiş olduk. Hatırladığım kadarıyla yeni sezon Netflix'te olacak ama bu nasıl olur bilmiyorum. Hatta kimin kalacağı programda meçhul. Uzun bir arada yine Lucha. Bakalım ne zaman dönecekler ya da dönebilecekler mi?

No comments:

Post a Comment