Monday, October 30, 2017

WWE 3 YILDIZINI GÖNDERDİ

@ WWE

WWE dün Emma, Summer Rae ve Darren Young ile yollarını ayırdı. 


     Evet, WWE'de giderek daha iyiye gittiğimizi düşünürken yine bir bakıyoruz gün geliyor yine sanki birkaç ay öncesine gidiyoruz. Dün üç yıldızımızın WWE'yle son bağlantılı günüydü. Aslında bu yazıyı her türlü yazacaktım ama aralarından bir kişi hemen yazmamı sağladı duyar duymaz. Ama sizinle sanki bugün yazmışım gibi anlayacaksınız. Aslında bunu dün yazdım. Neyse, Emma, Summer Rae ve Darren Young artık WWE'de çalışan yıldızlar değil. Emma'ya en son gelmek istiyorum.

Darren Young, bana göre bir artısı olan bir yıldız değil. Tamamiyle jobber olarak gördüğüm bir güreşçiydi başından beri. Darren kendisini ispatladığı bir gün oldu mu hatırlamıyorum bile. Son bir yılını yaşadığı sakatlıktan dolayı uzak geçirdi ve en son ne zaman gördüğümüzü hatırlamıyorum bile. Büyük ihtimalle Bob Backlund zamanı olsa gerek. Bir push olarak olması gereken şey yine hüsranla bitmişti. Bu yüzden ayrılışından çok etkilenmedim. Prime Time Players dışında çok etki bıraktığı söylenemez. Hatta grubun dağılışında ne olacağı belliydi. Teşekkürler Darren Young.

Summer Rae... NXT'de gerçekten etkilendiğim bir güreşçiydi. Özellikle BFF zamanı büyük bir beklenti içine girmiştim. O zamanlar çok ana kadroya çağrılma olmasa da bu üçlünün iş yapacağını düşünmüştüm. Ki aslında ikisi yaşadı sadece o hariç. Charlotte ve Sasha Banks BFF'in parçasıydı. Ancak şans Summer Rae ile değildi. Ana kadroya çıktığından beri hiç iyi bir senaryoya giremedi - hiç iyi bir karşı denge yıldızı bulamadı ve sonu diğerleri gibi oldu. Darren Young gibi o da 1 yıl ringlerden uzaktı sakatlığı sebebiyle. Ve en son geçen hafta geri döneceğine dair bir tweet atmıştı. Bu tweette şakayla sonuçlandı. Bence ana kadroda ancak BFF olsaydı tutardı diye düşünürdüm. Hatta Sasha, Charlotte ve Becky çıktığında BFF mi dönüyor mu demiştim ancak olmadı. Hatta hiç olmadı. Aklımızda tek kalan hikayesi ise Dolph ve Rusev hikayesi oldu. Teşekkürler Summer Rae.

Son olarak Emma... en çok beni derinden etkileyen yıldız. 6 yıl bunun için mi uğraştı? Hem de bu kadar çok yükselmişken. NXT'deki bence bütün kadın güreşçilerin emeği var Divas Revolution/Womens Evolution'da. Hele ki Emma'nın ve Paige'in. Gerçekten WWE'ye anlam veremiyorum. Arkada anlaşmazlık mı yaşadılar diyorum. Çünkü başka hiçbir nedeni olamaz. #GiveEmmaAChance hüsranla sonuçlandı hem de bu kadar çok RAW'da yer almaya başlamışken. 6 yıl içinde ilk kez bir ppv şovunda bireysel maça çıkmıştı. Kelimelerim gerçekten kifayetsiz kalıyor. Ana kadroya çıkışını hatırlıyorum, tamamiyle saçmalık ötesiydi ve şimdiki hali. İnanılmaz bir yol aldı. İnşallah bugünkü şovda Emma ile ilgili bir şeyler yapılır taraftarlardan. Çünkü o bunu hak ediyordu. Hatta daha fazlasını hak etti.

Tabi bir de aynı zamanda dün Lio Rush'ın attığı tweet saçmalığı var. Evet, indie şovlarda kendini göstermiş olabilirsin. Ancak o yaptığın işler dışarıda kalır. WWE'ye gelince o işlemez maalesef. Tamamiyle profesyonellik dışı bir hareket yaptığını söyleyebiliriz. Sen en fazla 2 aydan beri buradasın. 6 yıldan beri olan yıldıza bu tarz bir tweet atman ve muhtemelen tanımadığın bir insana böyle bir tweet atman seni küçük kılar dostum. Yazık. Tabi ki de Emma'ya hak veren yıldızlar geri döndü hemen yıldızlar. WWE kadrosunda yakın olan dostu Bray Wyatt dahil olmak üzere ve memleketlisi olan Peyton Royce da birçok yıldız gibi Emma'nın yanında kaldı. Keşke birkaç yıl önce olduğu gibi 1 saat içinde toparlayıp "Emma rehired" gibi bir yazı görsek tekrardan. Gerçekten çok üzücü bir durum. Seninle gurur duyuyorum ve teşekkürler her şey için Tenille Dashwood a.k.a. Emma.

Yaşanan durumun ardından WWE'ye olan inancım azaldı. Gerçekten Emma'nın ayrılışı beklenmedik oldu. Sanki ölmüş gibi bir yazıya döndü ama ne demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım.

No comments:

Post a Comment