Thursday, November 2, 2017

NİKKİ VE BRİE RİNGE DÖNMEYE HAZIRLANIYOR

@ WWE

Bella kardeşler beklenen açıklamayı yaptı ve geri sayım başladı. Geri dönüyorlar!


     İki kardeş belli sebeplerden ötürü WWE ringinden uzaktı. Brie, doğum yaptığı için; Nikki de hem artık vücudu izin vermediği için hem de Dancing With The Stars yarışmasında olduğu için iki kardeşi WWE ringinde göremiyorduk. Brie Bella doğumdan sonra döneceğini tahmin etmemiştim ancak geri dönmek istediğini söyledi. Hatta iki kardeş 2018'de WWE'de tekrardan ringe çıkacağını söyledi.

Bella'ların aynı anda dönmek istemesi kaçınılmaz. Hem birlikte görmeye alıştık hem de birlikten iyi bir çıkacak gibi hissediyorum. Brie Bella'nın herhangi bir şova katılmayışı bu olayı kolaylaştırıyor. Nikki'nin yanına RAW'a gelebilir. Ama tabi WWE ekibi bir anda RAW'a da geçirebilir. O yüzden erken konuşmak biraz sakıncalı olabilir. Boşa konuşmak istemem. Şöyle de bir durum var ki iki kardeşi artık karşı karşıya getirmek kötü olabilir. "Nikki vs. Brie" feudunu görmeyiz diye düşünüyorum ve gereksiz olabilir. Ancak birlikte aynı kadroda artık ne yapabilirler bilmiyorum. Ayrı takımlara gönderilmek de istemeyebilirler. O yüzden nasıl bir senaryo çıkar göreceğiz. Ancak şu bir gerçek ki dönmeleri hoşuma gitmedi değil. Sonuçta onlar da WWE'ye model olarak gelen değil, WWE'yi gerçekten isteyen iki kardeş. Hatta bunu diğer programlarda görüyoruz veya Nikki'nin ameliyatında bile Nikki dahil olmak üzere kötü hissetmişti. Güreşmek isteği çok belliydi.

Son olarak Brie ve Bryan'ın çocuğu Birdie'ye analı babalı bir hayat diliyorum. Bakalım seni de ileri de ringde görebilecek miyiz? Bir de ufak bir şey eklemek istiyorum. Nikki'nin Dancing With The Stars yarışmasına katılmasına tepki vermiştim ilk. Sonuçta o da sanki nişanlısının yolundan gidiyor. WWE dışından da bir yol düşünüyor hayata tutunmak için. Daha doğrusu isim yapmak için. Çok iyi bir iş çıkardı bu şovda. Hatta bu hafta elenmesi beni çok ama çok şaşırttı. Gayet iyiydi ve partneriyle iyi anlaşıyordu. İkili elemede Bella da yarışmadan ayrılmış oldu. Sonuna kadar gider diye düşünüyordum. Ancak kısmet diyelim. Amerikanın eğlence sektörüne anlam veremeyiz. İki kardeşi WWE ringinde görmeye hazır mıyız?

2 comments:

  1. CİDDEN GERİ Mİ DÖNÜYORLAR???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alınan haberlere göre evet dönüyorlar :)

      Delete