Wednesday, December 27, 2017

4 KÖŞE KRİTİĞİ | ROH FINAL BATTLE 2017

@ rohwrestling.com


16 Aralık'ta gerçekleşen ROH Final Battle hakkında pek konuşamamıştık. Her zaman olduğu gibi yine dopdolu bir güreş ziyafeti çektik. Gelin bakalım!


     Extreme güreşlerin memleketi olan New York Hammerstein Ballroom'da gerçekleşti. Tabi insanın gözünün önüne ECW zamanlı geliyor. Elde değil gelmemesi. Nitekim olmadı da değil. ECW'nun efsanevi isimlerinden Bubba/Bully Ray ve Tommy Dreamer da vardı. 8 maç oldu ama gerçekten harbi oldu. Her maç ayrı bir keyifle izlenebilir ve ben izledim de. Tavsiye ederim eğer fikir edinmek istiyorsanız nasıl bir şov olduğunu.

 Her bir maçı teker teker anlatmaktansa böyle bir genel özet geçelim ne dersiniz? O zaman başlayalım. En beklediğim maçlardan biri tabi ki de Will Ospreay'in maçıydı ve ilk maçımız ta kendisiydi. Will'in gerçekten hayranıyım ve bence yılın en parlayan yıldızlarından birisi. WWE'de görmek ister miyim bilmem. Çünkü harcanacağını düşünüyorum. O yüzden bu şekil biraz daha devam edebiliriz. Ancak yenilmesini beklemiyordum. Tam anlamıyla ROH'un full time çalışanı değil. Ayda bir ya var ya yok. Bu yüzden de böyle birisini yenilmesini beklemedim. Hele ki Kingdom'dan Matt Taven'a. Will'in tamamiyle alacağını düşünmüştüm. 

WWE'ye Ocak ayında gelebilecek yıldızlardan ikisi War Wachine takımı. İnanılmaz bir maçtı. Hiç böyle bir yetenek beklemiyordum. Daha önceden izlediğim halde kendilerini unutmuşum. Eğer fırsatınız varsa bu maçı izlemenizi tavsiye ederim. Addiction ikilisi de tabi çok boş değil. Jay Lethal ve Marty Scurll arasındaki hikaye de bir takım hikayeleri andırmadı değil. "Ben senden ilham alıyordum ve şimdi göremiyorum" diyerekten Marty bey, Jay'i sinirlendirdi. Sonucunu da Villian katlanmış oldu. 

Takım maçlarına bakacak olursak da favori dediğim takımlar almış oldu: MCMG, Bullet Club ve Briscoes. Zaten ROH diyince kafamızda canlanan 3 takım. Özellikle Briscoe ikilisini tercih ettim mi hayır aslında ama bunda Bully Ray'e yapılan şey biraz küstahsızcaydı. Bully'nin ve Tommy'de kazansaydı hayır demezdim. Son olarak, 2 yeni şampiyonumuza gelelim. Instagramımda dolaşırken aslında sonuçları almış oldum ister istemez. Ama yine de bu izlememi engellemedi. İki güreşçi de yeni kemerlerini hak etti. Tebrikler Silas Young ve Dalton Castle. Ama Cody'nin biraz daha şampiyon olmasını tercih ederim. Ama olsun. Genel olarak güne baktığımızda keyifli ve eğlenceli bir şovu kapatmış olduk. 

No comments:

Post a Comment