Tuesday, December 5, 2017

HA "BROKEN" HA "WOKEN" NE FARK EDER Kİ?

@ WWE


Artık Matt Hardy'nin kendini yenilediği zamana geldik. Evet gerçekten inanılası gelmiyor ancak vakit geldi.


     Bu pazartesi gecesi RAW şovunda Matt Hardy'i artık yeni kişiliğiyle gördük. Uzun zamandan beri olması gereken olayı ancak yıl sonuna yaklaşmışken görebildik. Nisan ayında geri dönen Hardy kardeşler, telif hakkı nedeniyle eskiden nasıllarsa öyle döndüler WWE'ye. Team X-treme diyebileceğimiz zamanda nasıllarsa Wrestlemania'ya öyle döndüler. Ama zamanı mıydı?

Hardy'ler WWE'ye geri dönünce yeni bir karakterler dönmeleri nasıl olurdu bilemeyiz. Aslında kötü de olabilirdi. En kötü ilk döndüklerinde asıl müziklerini duymak önemliydi bence. Wrestlemania'da Hardy kardeşlerinin müziğini duymak paha biçilemezdi. Daha dün gibi nasıl heyecanla yerimden kalktığımı hatırlıyorum. O yüzden Wrestlemania'dan sonra belli bir süre onu taşımaları gerekirdi. Ama o kemeri kaybettiklerinde "Broken" olayı doğabilirdi WWE'de de. Ancak telifler nedeniyle bu baya sarktı. Hatta hala bile "Broken" kelimesi WWE'ye bağlı değil. Ancak çok yaklaşmalar olduğu için o kelimeyi bırakıp "Woken"a geçiş oldu. Zıt kelimeler olsa dahi bence Hardy'nin artık değişmesi gerekiyordu. Zamanı geldi de geçiyordu. Michael Cole'un da dediği gibi geçen hafta "Matt Hardy'nin bozulmasını mı görüyoruz?" dediği anda acaba "Broken" yerine "Breakdown" kelimesini mi kullanacaklar dedim ancak "Woken" kelimesi çoktan seçilmişti bile. Kelime oyunu olsa bile Matt Hardy istediği gibi canlandırabilecek mi acaba karakterini? "Kırılmış, yıpranmış" kelimesi yerine "uyanık" karakterine geçen Matt Hardy nasıl yansıtacak karakterini? Bu arada yeni kelimemiz "Woken", WWE'ye ait olmuş bile. Bu yüzden bütün hakları kendisinde tutmak istiyor. 

Jeff Hardy sakatlığından dönünce de büyük kardeşi Matt'e dahil olması bekleniliyor. Bir şekilde ailesi katılmasını da isterdim açıkçası. Reby olsun, oğlu olsun... TNA'deki gibi büyük ihtimalle istenileni veremeyecekler tam ama ben yine de ümitli olmak istiyorum. Çünkü Matt Hardy son zamanların yaşına rağmen en büyüğen ismi sektördü. Kendisini tekrardan "ben varım, ben ölmedim" dedirttirdi ve bence bu büyük bir şey. Her hafta acaba bu hafta mı olacak derken bu hafta Bray Wyatt ile olan promosu paha biçilemezdi. Çok eğlendim izlerken. Ya Michael ya Corey haftaya Matt'i göreceğimizi söyledi. Peki gerçek Matt Hardy kim?
- delete

No comments:

Post a Comment