Tuesday, January 16, 2018

YENİ YIL, YENİ YILDIZLAR

@ StillRealToUs

Dünyada önemli bir noktaya gelen NXT şovu, bu ay için yeni hazırlıklar yapmaya başladı. Yeni hedefi ise önemli yıldızları bu şovda toplamak. 


     Daha önceki bir yazımda belirttiğim gibi NXT, büyüyen bir şirket ve 3 yıldızı bu şova bağlamak için adım atmak için hazırlanıyordu. Kimdi bu yıldızlar? Ricochet (WWE ile anlaştı bile), War Machines. Bu 3 yıldız da indie şovlarını tamamladı ve şu anda onlar da NXT'den haber bekliyorlar. Bu iki hafta içinde açıklanması bekleniliyor.

Bir diğer isim ise Candice LeRae. Aslında diğerlerine göre Candice'in farkı NXT ile anlaşma sağlandı ve ekibe katıldı bile. Johnny Gargano'nun eşi olan Candice, geçen yaz Mae Young Classic turnuvasına katılmıştı. Çeyrek finale kadar yükselen deneyimli güreşçi Shayna Baszler tarafından elenmişti. 

Bu 4 ismin NXT'ye çok şey katacağını düşünüyorum. WWE ise bu dört yıldızı aynı anda açıklanması planlanıyor. Daha önceden de olduğu gibi isimlerin topluca açıklanması gibi, NXT için farklı bir şey değil. Aslında bakacak olursan bu yeni isimlerin yararlı olacağını düşünüyorum şova. Ama? 

War Machines gibi bir ekibin NXT'ye ne katabilir? Hali hazırda SAnitY, AOP ve hatta Heavy Machinery takımları varken benzer bir takımın daha katılması acaba etki eder mi? Yanlış anlaşılması War Machines inanılmaz bir takım. Ancak demek istediğim şey acaba onları ana kadroda görmek daha mı iyi olur? Ya da başka bir çözüm SAnitY veya AOP takımlarının ana kadroya çıkması da olabilir. Gerçi ben War Machines'i çarşamba günleri görmek daha çok isterim ama RAW'a da bir heyecan gelmesi gerekiyor. Revival bir şekilde toparlanmaya gerekiyor ama sanki bir şeyler eksik kırmızı takımda da.

Ricochet de NXT için iyi bir katkı olacaktır. Güle güle'sini yapan Ricochet, rakipleri WWE NXT'de hazır bile. Aleister Black, Eric Young, Velveteen Dream, Adam Cole gibi isimler kadroda onla karşılaşmak için can atıyorlar. Daha doğrusu ben can atıyorum desem yeridir.  Ve bugün Ricochet, NXT ile anlaştığını duyurdu. Candice de kadınların sikletine iyi bir ekleme oldu diyebilirim. Ember, Shayna, Kairi, Peyton ve Billie gibi isimlerle karşılaşabilecek iyi bir güreşçi. Belki Candice'in ilk yapacağı şey Shayna ile karşılaşmak bile olabilir. Elendiği turnuvadan intikamını almak için gelebilir. Candice de şampiyonluk için iyi bir aday.

Bu 4 isim yetişebilirse NXT TakeOver şovunda da görebilme ihtimali var. Seyirciler arasında küçük bir sahne görerek "Ben geldim" demek çok iyi bir mesaj göndermesi bence. 

No comments:

Post a Comment