Tuesday, January 23, 2018

#RAW25 | BÜYÜK HÜSRAN

@ WWE


Dün gerçekleşen 25. yıla özel RAW şovunu tamamlamış olduk. Royal Rumble öncesi büyük bir beklenti içine sokan WWE, bir hayal kırıklığı yaşattı.


Bunca yıldız bunun için mi geldi? 

     Efsanelerin döndüğü bu özel şovda beklentileri yüksek tutmamızı sağlayan WWE ailesine teşekkürlerimi bir borç bilirim! 3 saati bu kadar heyecan içinde soluklarken bu kadar dumur olduğumu hatırlamıyorum. Biz ne beklerken ne aldık? Acaba Royal Rumble öncesi abartmak mı istemediler ancak ya pazar günü de kötü geçerse?

Şov içinde sevindiren sadece 3 şey vardı. Miz'in yeni şampiyon olması, DX ve Bullet Club'ın karşılaşması, 3. olayda hiç yayınlanmayan Manhattan Stadında olan Jeff Hardy'nin Broken hali. Başta zaten bir hata var. Neden iki stadda iki farklı şov var? Bir stadda bir şey oluyorken, diğer stadda neler oluyor? Şovu mu izliyorlar yoksa başka bir şeyler mi dönüyor? Barclays stadında Manhattan'a bağlandıklarını gördük ancak neden Jeff'i o haliyle göremedik ekranlarda? Bu konuyla ilgili birçok kafamda sorular dönüyor ve çok gereksizdi 2 farklı stadda olması. Belki sevindiren küçük bir şey daha eklemem gerekirse WWE'nin CM Punk'ı yayınlaması!

Başlangıç yine iyi bir şekilde başladı bana göre. Vince'in yine heel olarak görmemiz bana komik gelse de bu özel şovda Stone Cold'u görünce "heh tamam" dedim. Ancak bundan sonrası yavaşça bataklığa yaklaştığımız anlamına geliyor. Bu kadar yıldız küçük sahneler için mi döndü? Kadın yıldızların alkışlatmak için döndüğünü tahmin etmemiştim. Çok zayıf kaldı bu sahneler. Belki genel müdür sahnesinde yiyebilirdi bu ama kadın yıldızlarda beklemiyordum. Arkadaki APA sahneleri de başta komik gelse de "Yine mi?" dedirttirdi.

Manhattan ve Barclays olarak izleyicileri ikiye ayırması çok kötü. Bunun bir örneği Matt Hardy ve Bray Wyatt maçı. Tamam belki evde oturup izleyenler izleyebiliyor, ama bunu keşke gerçekten bir PPV'da yapsalardı daha iyi olurdu. Barclays stadında da maç veriliyordur, ona lafım yok ama neden yani? Bu maçı bu gün göreceğimi tahmin de etmemiştim.

Ve şimdi gördüğüm tweet üzerine aksiyon devam ediyorken Barclays Stadında Jerry Lawler ve Jim Ross'un uyuması... Bence bu her şeyi açıklar nitelikte.


Şov gerçekleşmeden hemen önce de Lita'nın Twitter üzerinden "Davetliler listesinde değildim" yazması da ayrı bir acıydı. Sen nasıl Lita'yı çağırmazsın? Böyle bir yıldızı nasıl görmezden gelebilirsin?

Son haberlere göre de Cena'nın Wrestlemania 34'teki rakibi belli oldu. Taker olmasını beklerken Elias haberleri duymak acı. Şirketin Elias üzerinde büyük bir beklentisi var. Ve bu yüzden dün Elias daha güçlü nitelikteydi. Elias güçsüz göstermek istemedi WWE. Biz harbiden ne beklerken ne bulduk? Wrestlemania'da bu maçı özellikle aramam açıkçası. Daha önceden Fandango'nun Chris Jericho'yu Wrestlemania'da yendiği an geldi aklıma ve çıldırdım şu an. 

Son herhalde bahsetmem gereken önemli bir konu ise Undertaker. Dead Man dün döndü ancak neden döndü hala anlaşılamadı. Emekli mi oldu, bir mesaj mı vermek istedi, ben hala burada mıyım dedi herkes şok içinde geldi. "Ben geldim hepsini sildim" dedi ama niye dedi bilmiyoruz, anlamadık. Keşke hiç görmeseydik dönüşünü.

Bence hiç yaşanmamış gibi yola devam etmeliyiz arkadaşlar. Yoksa derin bir yara oluşturacaktır.

No comments:

Post a Comment